تبلیغات
قویترین مردان.پرورش اندام.پاورلیفتینگ.ایروبیک.چاقی و لاغری
یکی از دغدغه های ورزشکار ایرانی همواره این بوده است که با چه برنامه ای باید تمرین کرد؟ در بسیاری از موارد افراد با تقلیدی که از یکدیگر کرده و از روی دست یکدیگر کپی می کنند تمرین را ادامه داده و یا در بسیاری از موارد نیز برنامه های تمرینی خود را از دیگر ورزشکارانی که چندین پیراهن بیشتر از خودشان در باشگاه پاره کرده اند می گیرند.
در برخی موارد دیده شده است که برنامه های تمرینی از پیش تعیین شده ای که با هیچ یک از اصول علمی برنامه نویس نیز تطابق ندارد بر دیوار باشگاه ها آویزان شده است و ورزشکار از بدو ورود در باشگاه تا زمانی که تصمیم به رفتن به زیر نظر مربی به عنوان شاگرد خصوصی نگرفته باشد با این برنامه های تمرین می کند!
در برخی از موارد ممد کول و جعفر بازو نیز پلی کپی های تهیه کرده و در قبال دریافت وجه آن را به نام برنامه های تمرینی به ورزشکار داده و یا ارسال می کنند!
یک چیز مسلم است و آن اینکه برای پیشرفت در رشته پرورش اندام داشتن و اجرای برنامه تمرینی متناسب با شرایط فرد الزامی خواهد بود.

برای تنظیم برنامه های تمرینی معمولا دیدن و رویت کردن بدن الزامی است اما از آنجایی که سهم عمده ای از خوانندگان مقالات ما امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره برای دریافت برنامه تمرینی نداشته و یا اصولا توان مالی برای پرداخت وجه در قبال دریافت برنامه تمرینی به مربی را ندارند و به دلیل اینکه دسترسی به مربی آگاه به اصول برنامه نویسی نیز در ایرانی کیمیا بوده است و مرز بین فروش مکمل و دارو و ارائه خدمات مشاوره ای همواره باریک تر از مو بوده است این مقاله را به تشریح برنامه تمرینی کاملا عملی و کاربردی متوسطی که تقریبا اجرای آن برای اکثریت قریب به اتفاق افرادی که مشکلات خاصی در بدن خود نداشته و در سطوح مبتدی و متوسط تمرین می کنند مفید خواهد بود پرداخته ایم.
این برنامه همانگونه که از نام مقاله بر می آید برای رسیدن به تناسب اندام بسیار کارآمد بوده است. منظور ما از تناسب اندام در این مقاله، فرم معقولی از پرورش اندام است که فرد نیازمند مصرف دارو در آن نبوده و به اندازه ای حجیم می شود که بتوان آن را زیبا و در عین حال معقول دانست.
این برنامه تمرینی برای افرادی که در سطوح متوسط و مبتدی تمرین می کنند ایده آل خواهد بود و با توجه به اینکه چهار روز در هفته، تمرین و سه روز در هفته، استراحت را به ورزشکار توصیه می کند برای افرادی که از دارو استفاده نکرده و یا توان مالی چندانی برای تقویت آنچنانی تغذیه و یا برای خرید و استفاده از مکمل های غذایی نداشته باشند بسیار عالی است.
با توجه به اینکه سهم عمده ای از درخواست های خوانندگان برای تنظیم برنامه تمرینی بوده است و به دلیل اینکه امکان مراجعه حضوری همه خوانندگان برای دریافت برنامه تمرینی موجود نیست این برنامه تمرینی را به عنوان برنامه ای که در مورد اکثریت قریب به اتفاق افرادی سطوح متوسط و مبتدی کارایی لازم را دارد ارائه کرده ایم.
در این برنامه از تمرینات کاملا معمولی و عادی که امکانات لازم برای اجرای آن تقریبا در تمامی باشگاه های کشور نیز یافت می شود استفاده شده است. همانگونه که می بینید این برنامه بدون استفاده از سیستم های تمرینی و بدون استفاده از تکنیک های تمرینی خاصی نوشته و تنظیم شده است.
امروزه سیستم های پیشرفته ای برای تشدید رشد در بدن افراد پیشرفته وجود داشته و به تکامل رسیده است که در تنظیم این برنامه ها که معمولا بر اساس ویژگی های منحصر به فرد افراد اعم از رکورد ها و نقاط قوت و ضعف و غیره نیز تنظیم می شود از تکنیک هایی که در سلسله مقالات مربوط به خود نیز مورد بررسی قرار می گیرند استفاده می شود.

1.jpg

2.jpg

روز دوشنبه را به استراحت بگذرانید.

3.jpg

روز چهار شنبه را به استراحت بگذرانید.

4.jpg

روز جمعه را به استراحت بگذرانید.


برچسب ها : مهراب فاطمی , رضا قرائی , حسین فاطمی , علی اسمائلی , كمال شریفی , مكمل ورزشی , هورمونهای ورزشی , هورمون , هورمون رشد , پروتئین , كربوهیدرات , كراتین , گلوتامین ,

نظرات () نویسنده: حامد امیری شنبه 27 خرداد 1391 - 08:05 ب.ظ

آخرین مطالب

» رد پشت ناشی از حرکت ددلیفت و راه های جلوگیری آن ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» راه های بزرگ کردن باسن و ران ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» برنامه تمرینی بدنسازی مختص بانوان مبتدی ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» حرکت برای رشد عضلات دیر رشد پا ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» بهترین چربی سوز کدام است ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» با مکمل های رشد و زمان مصرف و نحوه مصرف آنها آشنا شوید ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» برنامه غذایی مناسب برای چاق شدن، برنامه غذایی، برنامه رژیم غذایی، برنامه غذایی رژیمی، برنامه غرایی مناسب ( دوشنبه 26 مرداد 1394 )
» رژیم غذایی بدنسازی برای خانم ها ( چهارشنبه 17 تیر 1394 )
» کسب مدال نقره جهانی حامد امیری ( جمعه 22 اسفند 1393 )
» شش گیاه دارویی مفید برای لاغری ( جمعه 3 بهمن 1393 )
» روش اب کردن چربیهای بغل شکم و کمر ( جمعه 3 بهمن 1393 )
» کراتین چیست . ( جمعه 9 آبان 1393 )
» تمرینات لاغر کردن ران و باسن ( جمعه 9 آبان 1393 )
» دو حرکت برای سفت کردن ران و باسن برای بانوان ( جمعه 9 آبان 1393 )
» اصلی ترین علت چاق شدن مان چیست؟ ( جمعه 9 آبان 1393 )
» قویترین مردان ایران ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» قویترین مردان ایران ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» غذاهای ک چربی شکم رو اب میکند ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» تناسب اندام با صافی شکم ( سه شنبه 8 مهر 1393 )
» رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) ( شنبه 5 مهر 1393 )
 

موضوعات

نویسندگان

نظرسنجی

نظرتون در باره ای ایتمهای مردان اهنین بگید



ADS

آمار بازید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ



ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .