تبلیغات
قویترین مردان.پرورش اندام.پاورلیفتینگ

از روزی که مهراب فاطمی قهرمان اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان شد، بیش از یک دهه می‌گذرد. مهراب که در سال‌های ابتدایی قهرمان بی‌رقیب رشته قوی‌ترین مردان بود و در این سال‌ها چند مسابقه بین‌المللی را هم تجربه کرده، هفته پیش پس از چهار سال غیبت بار دیگر به صحنه مسابقات بازگشت و در اولین گام عنوان قهرمانی قوی‌ترین مردان پایتخت را به نام خود ثبت کرد. یکی از ویژگی‌های جالب توجه مهراب این است که در سال‌های اخیر همواره اسپانسر داشته و این بار هم شرکت «گرین لایف» وارد کننده تجهیزات بدنسازی و هوازی، حمایت مهراب را به عهده گرفته است و او قصد دارد در مرحله بعدی یکی از مدعیان جدی مسابقه «مردان آهنین 89» باشد. بازگشت مهراب به مسابقات قوی‌ترین مردان، هم‌صحبت باشیم.
* سال گذشته هم می‌خواستی در مسابقات شرکت کنی اما منصرف شدی؟
ـ بله. 2 ماه هم تمرین جدی کردم، اما احساس کردم با چند ماه تمرین به اوج نمی‌رسم. صلاح ندانستم که با آمادگی پایین در صحنه حاضر شوم.
* امسال تمرین را از کی آغاز کردی؟
ـ از اول سال تمرین بدنسازی را شروع کردم و از مهرماه تمرین آیتم‌ها را پیگیری کردم.
* از وضیتت راضی هستی؟
ـ بله. نسبت به سه چهار سال پیش خیلی بهتر شدم. از لحاظ فکری و روحی هم آمادگی خوبی دارم.
* مسابقه قوی‌ترین مردان پایتخت چطور بود؟
ـ چون مدتی از صحنه دور بودم، در روز مقدماتی نتوانستم خودم باشم و 6 امتیاز عقب افتادم. در اسکوات تعادلی حامد امیری، میثم صباغ و مسلم دارابی رکوردهای بهتری داشتند و در آیتم لاستیک هم چهارم شدم، اما در روز فینال آیتم‌ها همگی قدرتی بود و توانستم جبران کنم. در مجموع مسابقه خیلی خوبی بود و جوان‌ها پیشرفت کرده‌اند.
* برای مسابقه مردان آهنین برنامه‌ای داری؟
ـ بله. در حال حاضر 132 کیلو هستم که تا آن زمان به 145 کیلو می‌رسم. در مردان آهنین، مقام اولی برایم مهم نیست. عطش مسابقه دادن دارم و می‌خواهم با صددرصد آمادگی بیایم.
* کجا تمرین می‌کنی؟
ـ در سالن آموزش پرورش در اکباتان هفته‌ای 3 جلسه بدنسازی و 3 جلسه هم آیتم تمرین می‌کنم. برادرم حسین، مرتضی محمودی، مرتضی فرجی، بابک غضبانی و میثم صباغ هم آنجا تمرین می‌کنند.



برچسب ها : گفت‌وگو با مهراب فاطمی بعد از قهرمانی در قوی‌ترین مردان پایتخت , مهراب فاطمی , گفتگو با قهرمان سابق مردان آهنین , مردان آهنین و قویترین مردان ,

نظرات () نویسنده: حامد امیری پنجشنبه 17 شهریور 1390 - 07:24 ق.ظ

آخرین مطالب

» برنامه بدنسازی برای افردا مبتدی 2 ( یکشنبه 5 مرداد 1393 )
» برنامه بدنسازی برای افردا مبتدی ( یکشنبه 5 مرداد 1393 )
» با این رژیم 15 روزه 10 كیلو كم میكنید و تا یك سال ثابت میمانید! ( یکشنبه 5 مرداد 1393 )
» ورزش آیروبیک یا هوازی و فواید آن ( یکشنبه 5 مرداد 1393 )
» نکات کلیدی برای افزایش وزن ( جمعه 3 مرداد 1393 )
» تغذیه غذایی روز قبل مسابقه ( جمعه 3 مرداد 1393 )
» پروتیین موجود در سبزیجات ( پنجشنبه 15 خرداد 1393 )
» ی رژیم غذای مناسب برای افزایش وزن ( پنجشنبه 15 خرداد 1393 )
» برنامه تمیرنی برای حجم عضله ( پنجشنبه 15 خرداد 1393 )
» برنامه تمرینی برای ی ورزشکار مبتدی ( پنجشنبه 15 خرداد 1393 )
» برنامه جامع بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی ( یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 )
» تاثیرات مثبت ورزش در دوره های مختلف زندگی زنان ( سه شنبه 14 آبان 1392 )
» چربی سوزی با مواد غذای بدون ورزش ( سه شنبه 14 آبان 1392 )
» چربی سوزی برای بانوان تنبل ( سه شنبه 14 آبان 1392 )
» پنج حرکت برای افزایش قد ( سه شنبه 14 آبان 1392 )
» باورهای غلط درمورد ورزش بدنسازی ( سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 )
» یه مطلب جالب برای بانوان ( در دوران بارداری خود ورزش کنید) ( جمعه 20 اردیبهشت 1392 )
» تاثیر هرمون رشد در بدن ( جمعه 20 اردیبهشت 1392 )
» مواد نیروزا، رؤیای بدنسازان به قیمت جان ( شنبه 28 مرداد 1391 )
» عكسهای حامد امیری ( جمعه 16 تیر 1391 )
 

موضوعات

نویسندگان

نظرسنجی

نظرتون در باره ای ایتمهای مردان اهنین بگید



ADS

آمار بازید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ



ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .