تبلیغات
قویترین مردان.پرورش اندام.پاورلیفتینگ.ایروبیک.چاقی و لاغری

تناسب اندام با صافی شکم

دسته بندی : عكسهای حامد امیری , مواد نیروزا، رؤیای بدنسازان به قیمت جان , تاثیر هرمون رشد در بدن , یه مطلب جالب برای بانوان ( در دوران بارداری خود ورزش کنید) , باورهای غلط درمورد ورزش بدنسازی , پنج حرکت برای افزایش قد , چربی سوزی برای بانوان تنبل , چربی سوزی با مواد غذای بدون ورزش , تاثیرات مثبت ورزش در دوره های مختلف زندگی زنان , برنامه تمرینی برای ی ورزشکار مبتدی , برنامه تمیرنی برای حجم عضله , پروتیین موجود در سبزیجات , تغذیه غذایی روز قبل مسابقه , نکات کلیدی برای افزایش وزن , ورزش آیروبیک یا هوازی و فواید آن , تغذیه غذایی روز قبل مسابقه , برنامه جامع بدنسازی برای ورزشکاران مبتدی , طرز استفاده صحیح كراتین در ورزشكاران زن و مرد , چگونه هورمون رشد را استفاده كنیم , روش برای بدنسازی بانوان , تمرینات پیشرفته برای حجم عضلات , پرسش و پاسخ با علی اسمائلی 6 دوره فینالیست قویترین مردان ایران , پرسش و پاسخ با اقای مهدی عبدلوند قهرمان مچ ایران , پرسش و پاسخ با حامد امیری فینالیست قویترین مردان ایران , قویترین زن دنیا , قویترین مردان جهان وحضور رضا قرایی , قویترین مردان جهان اسامی سال 2009 , قویترین مردان جهان اسامی سال 2010 جایزه بزرگ , عناوین زاویكاس قویترین مرد جهان در حال حاظر , آغاز نخستین دور مسابقات انتخابی قویترین مردان افغانستان , بازی قویترین مردان جهان برای سامسونگ D600 , ماریوس پودزانوسكی یكی از قویترین مردان جهان , موسی خانی، یكی از قوی ترین مردان ایران: با این اوضاع دیگر در مردان آهنین شركت نمی كنم , نتایج مسابقات قوی‌ترین مردان پایتخت: بازگشت مهراب فاطمی , نتایج مسابقات سال 85 مردان اهنین , نتایج مسابقات سال 83 مردان اهنین , نتایج مسابقات جهانی قویترین مردان جهان از سال 1397 تا كنون , بیوگرافی مجتبی ملکی ایلام , ایتمهای تست قویترین مردان ایران سال 91 , مسابقات تحت عنوان قویترین مردان جهان در ایران و شركت كردن زاویكاس , امرز خودنگاه : ‌در راه بارسلونا ‌ آپاندیسم تركید!!!!!!!!!! , جزئیات قتل روح الله داداشی , پاسخ كوبنده فرامرز خودنگاه به انتقادها: در حد جهانی بود، نه کمتر نه بیشتر , قویترین مردان جهان در قشم فاقد اعتبار قانونی است , قویترین مردان جهان , قویترین مرد ایران با شمشیر......................... , گفت‌وگو با مهراب فاطمی بعد از قهرمانی در قوی‌ترین مردان پایتخت , نتایج مسابقات قوی‌ترین مردان پایتخت: بازگشت مهراب فاطمی , تمرینات پیشرفته برای حجم عضلات , یه بیوگرافی از كل مسابقات قویترین مردان ایران از اول تا اخر , چگونه هورمون رشد را استفاده كنیم , نتایج مسابقات سال 83 مردان اهنین , نتایج مسابقات جهانی قویترین مردان جهان از سال 1397 تا كنون , نام وطریقه مصرف هورمونها , طرز استفاده صحیح كراتین در ورزشكاران زن و مرد , داروهای غیر مجاز.مصرف کنندگان واثرات انها به قرار زیر هستند , ماریوس قویترین مرد جهان , قویترین زن دنیا , عناوین زاویكاس قویترین مرد جهان در حال حاظر , عکسهای دیدنی پشت صحنه قویترین مردان ایران , آغاز نخستین دور مسابقات انتخابی قویترین مردان افغانستان ,
کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، بخصوص اگر نقاطی از شکم نسبت به کاهش چربی مقاوم باشند و به ‌راحتی لاغر نشوند. ناحیه ی پایین شکم و پهلوها دو قسمتی هستند که با ورزش و

رژیم غذایی

به سختی لاغر می‌شوند. بعضی افراد روزهای متمادی از جدیدترین وسایل لاغری شکم استفاده می‌کنند، در حالیکه هیچ‌کدام از این روش‌ها برای لاغر کردن شکم موثر نیست.

لاغری شکم,شکم صاف,لاغری موضعی

تناسب اندام با صافی شکم


رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی - تناسب اندام با صافی شکم

تنها یک شیوه مفید برای لاغر کردن نقاط مقاوم به لاغری وجود دارد که به شرح زیر است:
اجرای یک رژیم صحیح و علمی + انجام ورزش‌های هوازی+ حرکات ورزشی مربوط به شکم+ بلند کردن وزنه.
اولین چیزی که باید بدانید این است که لاغر کردن فقط یک قسمت از بدن غیرممکن است. با رژیم و ورزش، کاهش چربی طبق یک قاعده کلی صورت می‌گیرد و تمام قسمت‌های بدن لاغر می‌شوند و قسمتی از بدن که سریع‌تر چاق می‌شود، به ‌همان نسبت دیرتر از سایر قسمت‌های بدن لاغرمی‌شود. این مسئله به ساختمان ژنتیکی افرد مربوط است؛ مثل رنگ چشم، رنگ مو و...، یعنی نمی‌توان آن را تغییر داد. مثلاً در یک فرد ران‌ها چاق‌‌تر از سایر قسمت‌ها و در فرد دیگری باسن چاق تر است و هنگام لاغر شدن این قسمت‌ها دیرتر لاغر می‌شوند.
در خانم‌ها نقاطی از بدن که نسبت به کاهش وزن مقاوم هستند شامل باسن، ران و کمر است. در آقایان قسمت پایینی شکم و پهلوهاست.
بعضی افراد چاق تصور می‌کنند با انجام ورزش‌های مخصوص یک ناحیه از بدن و بدون

رژیم غذایی

، می‌توانند آن قسمت را لاغر کنند. به همین دلیل برای لاغر کردن شکم، هر روز تمرینات ورزشی مخصوص این قسمت را انجام می‌دهند، ولی با این کار فقط عضلات شکم را قوی می‌کنند، در حالیکه مقدار چربی آن تغییری نمی‌کند.
بهترین راه برای

سوزاندن چربی شکم

انجام ورزش‌های هوازی است. ورزش‌های هوازی مثل پیاد‌ه‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و کوهنوردی مقدار زیادی از چربی‌های بدن را می‌سوزانند. ولی بیشتر افراد خیلی زود از انجام این ورزش‌ها خسته می‌شوند و آن را رها می‌کنند. 10 دقیقه اول ورزش، گلیکوژن (ذخیره قندی در

کبد

) بدن می‌سوزد. اگر فقط 20 دقیقه ورزش کنید، نیمی از عمل سوزاندن چربی را انجام داده‌اید که برای حفظ سلامتی قلب خوب است، ولی چربی زیادی از بین نمی‌رود، زیرا تا وقتی‌که کاملاً ذخایر گلیکوژنی

کبد

از بین نرود، چربی زیادی نمی‌سوزد. بنابراین برای از بین بردن چربی شکم،4-3 بار در هفته و هر بار باید 30 تا 60 دقیقه پشت سرهم ورزش هوازی را انجام دهید. مثلاً یک ساعت در روز پیاده‌روی کنید. البته این پیاده‌‌روی باید به قصد ورزش باشد نه تفریح، مثلاً برای دیدن ویترین مغازه ها یا خرید چیزی نباشد که مجبور شوید بین پیاده‌روی خود بایستید.
برای از بین بردن چربی شکم،4-3 بار در هفته و هر بار باید 30 تا 60 دقیقه پشت سرهم ورزش هوازی را انجام دهید. مثلاً یک ساعت در روز پیاده‌روی کنید.
البته انجام ورزش، بدون

رژیم غذایی

نتیجه ی لازم را نخواهد داد. افراد چاقی که می‌خواهند شکم خود را لاغر کنند، علاوه بر ورزش باید

رژیم غذایی

هم داشته باشند. ولی افرادی که وزن مناسبی دارند و فقط شکم‌شان چاق است، باید با ورزش شکم خود را لاغر کنند.
اگر مقدار کالری دریافتی شما بیش از کالری باشد که می‌سوزانید، حتی با ورزش هم، چربی‌ها‌ی زائد آب نمی‌شوند. شما می‌توانید بجای 2یا 3 وعده غذایی در روز، 5 وعده غذایی کوچک بخورید، یعنی غذای خود را به جای 3 وعده خود را در 5 وعده تقسیم کنید، ولی پرخوری نکنید. بیشتر، مواد غذایی طبیعی کم‌چربی و کم‌شیرین را مصرف کنید مثل میوه، سبزی، نان سبوس‌‌دار، شیر و لبنیات کم‌چربی و گوشت کم‌چربی. مصرف مواد نشاسته‌ای را کاهش دهید.
اگر

رژیم غذایی

اصولی و علمی نباشد، باعث کاهش آب بدن می‌شود و بعد از توقف رژیم، وزن کاهش یافته دوباره برمی‌گردد.
یکی از تمرینات بی‌خطر و از روش‌های موثر برای لاغر کردن شکم، ورزش دراز نشست و استفاده از دستگاه‌های ورزشی مناسب است.

غذاها

ی طبیعی، کم چرب و کم قند و کم کالری را به میزان کم در طول روز مصرف کنید. از مصرف تنقلات شیرین و

غذاها

ی چرب خودداری کنید. همچنین مواد نشاسته ای مثل مصرف نان، برنج، ماکارونی، کیک و شیرینی و بیسکوییت را کاهش دهید

نظرات () نویسنده: حامد امیری سه شنبه 8 مهر 1393 - 06:59 ب.ظ

آخرین مطالب

» رد پشت ناشی از حرکت ددلیفت و راه های جلوگیری آن ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» راه های بزرگ کردن باسن و ران ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» برنامه تمرینی بدنسازی مختص بانوان مبتدی ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» حرکت برای رشد عضلات دیر رشد پا ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» بهترین چربی سوز کدام است ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» با مکمل های رشد و زمان مصرف و نحوه مصرف آنها آشنا شوید ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» برنامه غذایی مناسب برای چاق شدن، برنامه غذایی، برنامه رژیم غذایی، برنامه غذایی رژیمی، برنامه غرایی مناسب ( دوشنبه 26 مرداد 1394 )
» رژیم غذایی بدنسازی برای خانم ها ( چهارشنبه 17 تیر 1394 )
» کسب مدال نقره جهانی حامد امیری ( جمعه 22 اسفند 1393 )
» شش گیاه دارویی مفید برای لاغری ( جمعه 3 بهمن 1393 )
» روش اب کردن چربیهای بغل شکم و کمر ( جمعه 3 بهمن 1393 )
» کراتین چیست . ( جمعه 9 آبان 1393 )
» تمرینات لاغر کردن ران و باسن ( جمعه 9 آبان 1393 )
» دو حرکت برای سفت کردن ران و باسن برای بانوان ( جمعه 9 آبان 1393 )
» اصلی ترین علت چاق شدن مان چیست؟ ( جمعه 9 آبان 1393 )
» قویترین مردان ایران ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» قویترین مردان ایران ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» غذاهای ک چربی شکم رو اب میکند ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» تناسب اندام با صافی شکم ( سه شنبه 8 مهر 1393 )
» رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) ( شنبه 5 مهر 1393 )
 

موضوعات

نویسندگان

نظرسنجی

نظرتون در باره ای ایتمهای مردان اهنین بگید



ADS

آمار بازید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ



ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .