تبلیغات
قویترین مردان.پرورش اندام.پاورلیفتینگ.ایروبیک.چاقی و لاغری

با این رژیم 15 روزه 10 كیلو كم میكنید و تا یك سال ثابت میمانید!

این برنامه انقلابی(رژیم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربی در بدن می شود،بهترین مشخصه این رژیم این است كه بدن را وادار به سوزاندن سریع چربیها می كند و مانع بازگشت وزن از دست رفته میشود از همه مهمتر این رژیم روی مركز اشتها در مغز اثر میگذارد و اشتها كم میشود .

نكته مهم: ممكن است میزان از دست رفتن اب بدن در روزهای اول زیادباشد و حالت سستی به شما دست دهد كه برای از بین بردن این حالت حتما در طول روز 8 لیوان آب بنوشید

این رژیم 15 روز است و به همین دلیل آسان است و در صورت اجرای دقیق بسیار موثر است به دلیل اینكه رژیم خاصی دارد و شما از رژیم خسته نمی شوید . این رژیم سوخت و سازبدن را تغییر میدهد و به همین دلیل پس از پایان مدت آن میشود بصورت معمول غذا خورد،بدون آنكه اضافه وزن بیاورید.

لازم به ذكر است كه این رژیم را به همان صورت و بدون كوچكترین تغییری انجام دهید و بخاطر داشته باشید چنانچه بین وعده های غذا حتی آب نبات و یا شكلات خورده شود رژیم باید قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع كنید.

مدت آن فقط 15 روز است نه كمتر و نه بیشتر كه 12 روز آن رژیم اصلی است و به مدت 3 روز رژیم نگهدارنده بسیار آسان گرفته میشود ،با گرفتن این 12 روز و 3 روز رژیم نگهدارنده وزن تا یكسال به همان صورت باقی می ماند و شما در این یكسال اضافه وزن پیدا نمی كنید،در این رژیم قهوه یا چای نباید عوض شودو قند و خرما در همان موعد اعلام شده میل شود،چنانچه این رژیم را بطور دقیق انجام دهید پس از پایان آن بین 8 الی 10 كیلو از وزن شما كاسته می شود و 10 الی 15 سانتیمتر از سایز شما كم میشودشاید باور نكنید ، ولی بعد از پایان رژیم باور خواهید كرد كه رژیم ما معجزه است.

اگر رژیم را بطور دقیق بگیرید ،یعنی چیزی اضافه بر مواد رژیم میل نكنید و به قول معروف ناخنك به غذا ها نزنید حتما وزن و سایز كم می كنید.(هر یك از مواد رژیم به منظور خاصی تهیه شده) در صورتیكه وزن شما بیش از 70 كیلو گرم است میتوانید 12 روز رژیم را گرفته سپس 3 روز رژیم نگهدانده را بگیرید و بعد دوباره 12 روز رژیم بگیرید تا به وزن و سایز دلخواه خود برسید اگر در طول روز گرسنه شدید بین غذاآب یا چای كمرنگ بدون قند بنوشید.

این رژیم برای افرادی طراحی شده كه از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی مانند فشار خون ،ناراحتی قلبی و زخم معده و ... ندارند.حتما توصیه میشود این رژیم را از یك روز تعطیل شروع كنید.
بعد از 15 روز میتوانید بصورت معمول غذا بخورید حتی شیرینی جات ولی پرخوری نكنید. در صورتیكه بعد از 6 الی 10 ماه تا اندازه سه كیلو اضافه وزن پیدا كردید فقط كافی است همین سه روز رژیم نگهدارنده را بگیرید

در صورت در دسترس نبودن و یا دوست نداشتن گوشت قرمز ،گوشت سفید و تخم مرغ موجود در این رژیم میتوانید مواد غذایی زیر را در وعده و جای گوشت سفید ،قرمز و تخم مرغ جایگزین كنید


1-بورانی كدو: 3 عدد كدوی متوسط را حلقه حلقه كنید و با یك عدد گوجه فرنگی خرد شده و یك قاشق غذا خوری روغن مایع پخته وبا یك لیوان ماست بدون جربی میل كنید .

2-بورانی اسفناج:نیم كیلو اسفناج را با كمی نمك پخته و با یك لیوان ماست بدون چربی میل كنید.

3-عدسی: یك فنجان عدس پخته را با آب لیمو میل كنید.

4- سالاد كرفس: دو لیوان كرفس ریز شده را به همراه نمك و یك عدد گوجه فرنگی به همراه سس آب لیمو میل كنیدو(این سالاد در لاغری بسیار موثر است)

5- سس آبلیمو:دو قاشق ماست و یك قاشق روغن زیتون و یك قاشق آب لیمو، نمك و فلفل به اندازه كافی.

6-سوپ مرغ یك لیوان: نصف فنجان سیب زمینی خرد شده ،یك فنجان هویج خرد شده و نصف فنجان نخود فرنگی كمی نمك و آب لیمو.

روزی 6 نوبت و هر نوبت 11 مرتبه نفس عمیق ، این ورزش معادل 3 كیلومتر دویدن چربی را در بدن شما می سوزاند.

پاها را به اندازه عرض شانه باز كنید شكم و با سن را به داخل بكشیدوبوسیله بینی ریه ها را از هوا پر كنید و به آرامی دستها را بالا ببرید و از 1 تا 10 بشماریدوبعد از راه دهان هوای داخل ریه را خارج كنید و به آرامی دستها را پایین آورید و دوباره از نو شروع كنید تا 11 مرتبه.

روز اول:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند
نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+اسفناج پخته+یك عدد گوجه فرنگی
شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +آب لیمو
روز دوم:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند
نهار:10 ورق كالباس مرغ+یك لیوان ماست كم چربی
شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +آب لیمو
روز سوم:
صبحانه :یك فنجان چای+دو عدد خرما
نهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+سس آب لیمو
شام:سالاد كرفس+گوجه فرنگی+آب لیمو
روز چهارم:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست
نهار :یك لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یك لیوان ماست
شام: 3 عدد تخم مرغ سفت +هویج رنده شده+200 گرم پنیر رژیمی یا كم نمك
روز پنجم:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست
نهار:یك ماهی پخته یا كبابی كامل+یك قاشق چایخوری كره +آبلیمو
شام:300 گرم گوشت پخته یا كبابی+كاهو+كرفس
روز ششم:
صبحانه :یك فنجان چای+دو عدد خرما
نهار:10 ورق كالباس مرغ+یك لیوان ماست كم چربی
شام: نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+ آب لیمو+روغن زیتون
روز هفتم:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست
نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یك ورق كالباس+كاهو
شام :سالاد كلم+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یك عدد میوه
روز هشتم:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند
نهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+ آب لیمو
شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +آب لیمو+یك عدد میوه
روز نهم:
صبحانه :یك لیوان شیر
نهار : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی +كاهو+ آب لیمو
شام :سالاد كاهو+خیار+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یك عدد میوه
روز دهم:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست
نهار :یك لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یك لیوان ماست
شام:یك عدد تخم مرغ سفت+یك هویج پخته شده و رنده شده+200 گرم پنیر رزیمی یا كم نمك
روز یازدهم:
صبحانه:یك فنجان قهوه+یك حبه قند+یك ورق نان تست
نهار:یك عدد ماهی پخته یا كبابی+یك قاشق چایخوری كره+آبلیمو
شام: 300 گرم گوشت پخته یا كبابی +كاهو +كرفس
روز دوازدهم:
صبحانه :یك فنجان چای+دو عدد خرما
نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یك عدد هویج پخته و رنده شده
شام : نصف سینه مرغ پخته یا كبابی بدون پوست +كاهو+ آب لیمو
سه روز رژیم نگهدارنده:
روز اول:
صبحانه :یك لیوان شیر
نهار:گوشت یا مرغ كبابی یا پخته+سالاد كاهو(خیار –گوجه فرنگی-سس آبلیمو)
شام:سوپ آبمرغ یا گوشت+3 ورق نان تست+3 عدد میوه
روز دوم:
صبحانه: یك فنجان چای+یك ورق نان تست+عسل
نهار: 5 ورق كالباس مرغ+گوجه فرنگی+یك عدد خیار شور+3 ورق نان تست
شام : نصف سینه مرغ+سالاد كاهو+یك عدد خیار شور+3 ورق نان تست
روز سوم:
صبحانه:یك لیوان شیر
نهار:گوشت یا مرغ كبابی+سالاد خیار و گوجه فرنگی
شام:سوپ مرغ+2 ورق نان تست+2 عدد میوه



نظرات () نویسنده: حامد امیری یکشنبه 5 مرداد 1393 - 05:31 ب.ظ

آخرین مطالب

» رد پشت ناشی از حرکت ددلیفت و راه های جلوگیری آن ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» راه های بزرگ کردن باسن و ران ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» برنامه تمرینی بدنسازی مختص بانوان مبتدی ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» حرکت برای رشد عضلات دیر رشد پا ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» بهترین چربی سوز کدام است ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» با مکمل های رشد و زمان مصرف و نحوه مصرف آنها آشنا شوید ( سه شنبه 27 مرداد 1394 )
» برنامه غذایی مناسب برای چاق شدن، برنامه غذایی، برنامه رژیم غذایی، برنامه غذایی رژیمی، برنامه غرایی مناسب ( دوشنبه 26 مرداد 1394 )
» رژیم غذایی بدنسازی برای خانم ها ( چهارشنبه 17 تیر 1394 )
» کسب مدال نقره جهانی حامد امیری ( جمعه 22 اسفند 1393 )
» شش گیاه دارویی مفید برای لاغری ( جمعه 3 بهمن 1393 )
» روش اب کردن چربیهای بغل شکم و کمر ( جمعه 3 بهمن 1393 )
» کراتین چیست . ( جمعه 9 آبان 1393 )
» تمرینات لاغر کردن ران و باسن ( جمعه 9 آبان 1393 )
» دو حرکت برای سفت کردن ران و باسن برای بانوان ( جمعه 9 آبان 1393 )
» اصلی ترین علت چاق شدن مان چیست؟ ( جمعه 9 آبان 1393 )
» قویترین مردان ایران ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» قویترین مردان ایران ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» غذاهای ک چربی شکم رو اب میکند ( یکشنبه 20 مهر 1393 )
» تناسب اندام با صافی شکم ( سه شنبه 8 مهر 1393 )
» رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) ( شنبه 5 مهر 1393 )
 

موضوعات

نویسندگان

نظرسنجی

نظرتون در باره ای ایتمهای مردان اهنین بگید



ADS

آمار بازید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ



ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .